14/3/11

«Εδώ είμαστε όλοι… αν χρησιμοποιούμε αθέμιτα μέσα»

Πέρη Κουράκλη
Δρ. Δασολόγος- Περιβαλλοντολόγος

Μια καταναλωτική ιστορία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15/03/2011)
Εδώ είμαστε όλοι αναφέρει στο διαφημιστικό του μήνυμα ο Χρυσός Οδηγός, όπως και όποιος και αν είσαι, ό,τι και αν ζητάς. Αυτό όμως που δεν αναφέρει η συγκεκριμένη εταιρεία
είναι κάποιες από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί για να «φιλοξενεί» τόσους επαγγελματίες:
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του ο Χρυσός Οδηγός με υποψήφιους πελάτες αποστέλλει άμεσα συμβόλαιο και όχι προσφορά συνεργασίας, η οποία αν δεν υπογραφεί και αποσταλεί στις λίγες μέρες που δίνει προθεσμία, θεωρεί ότι ο πελάτης έχει επικυρώσει (δηλαδή το συμβόλαιο γίνεται έγκυρο δίχως την υπογραφή πελάτη) και φυσικά ξεκινάει τη χρέωση. Η διαδικασία είναι πρωτοφανής για την ελληνική πραγματικότητα (και ειδικά για σοβαρή και δημόσια εταιρεία). Και αν συνειδητοποιήσεις, ως «πελάτης» πια, την εκβιαστική τακτική που έχει εφαρμοστεί για να συνεργαστείς με την εταιρεία, είναι αργά για να υποβάλλεις τη διαμαρτυρία σου.
Το επόμενο στάδιο της «συνεργασίας» είναι η προσφυγή του πελάτη- θύμα στο Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά και αυτό το στάδιο είναι χρονοβόρο (περίπου 6 μήνες) και μάταιο, αφού θα χρησιμοποιήσει ο Χρυσός Οδηγός ένα νομικίστικο παράθυρο και δεν θα αναγνωρίσει την αρμοδιότητα του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Το τελευταίο στάδιο όμως είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον, η επαφή με την εταιρεία περιλαμβάνει ειρωνείες, απειλές και δυστυχώς δικηγόρους και δικαστήρια.
Καταθέτω την προσωπική μου ιστορία γιατί μετά από τον Αύγουστο 2010 (εν μέσω διακοπών) που έγινε «έγκυρο» το δικό μου το συμβόλαιο, γνώρισα διάφορο κόσμο με παρόμοιο πρόβλημα με το Χρυσό Οδηγό (άλλοι πάλεψαν και τα κατάφεραν και άλλοι όχι). Επίσης, η δική μου ιστορία έχει και διδακτικό μάθημα στο τέλος (να μη δέχομαι τηλεφωνική επικοινωνία με καμία εταιρεία, μόνο γραπτά). Άσε που τραμπούκικες συμπεριφορές, ειδικά αυτή την περίοδο στην Ελλάδα, πρέπει να αναγνωρίζονται και να αξιολογούνται.

Παρακαλώ, όσοι ενδιαφέρονται για ομαδική προσφυγή στο δικαστήριο, να επικοινωνήσουν ηλεκτρονικά με την παθούσα στο pkourakly@gmail.com.

www.orizontasnews.gr
ΝΕΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΡΕΠΟΡΤΑΖ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Με ένα κλικ στην οθόνη σας!

.

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP